IKEAST.EE eesmärk on teha IKEA toodete tellimine nii lihtsaks ja turvaliseks kui võimalik. Lihtsalt esita tellimus ja viie kuni kümne päeva pärast võtad koduuksel kauba vastu. Kaup saabub kord nädalas, igal neljapäeval. Tellimuse palume kinnitada ettemaksuga hiljemalt laupäeval (reede õhtul ja laupäeval tasutud ettemaksu kohta palume saata maksekorralduse koopia e-kirjaga info@ikeast.ee).
 
Tellimise protsess:
  1. Vali IKEA kataloogist välja meelepärased tooted.
  2. Kopeeri või kirjuta tellimisvormi soovitavate toodete koodid. Kõige lihtsam on seda teha nii, et avad tellimiskeskkonna lehekülje teises aknas ja kopeerid tootekoode copy/paste meetodil. Ole tähelepanelik, et tootekood saaks õige.
  3. Peale tootekoodi kopeerimist kliki lingil „Lisa“. See lisab toote tellimusse ja avab järgmise toote rea.
  4. Peale kõikide soovitud toodete lisamist näed tellimuse maksumust nii koos, kui ilma transpordita.
  5. Täida tellimuse ostja andmete vorm. Ole tähelepanelik, valesti sisestatud andmed võivad kauba kohaletoimetamist raskendada.
  6. Tutvu kasutajatingimustega ja kinnita seda märkides linnukese kasti „Olen nõus tellimistingimustega".
  7. Kliki lingil „Esitan tellimuse“.
  8. Tasu 10% tellimuse maksumusest. Jälgi maksekorralduse täitmisel juhiseid. Märgi kindlasti selgituse reale arve number.
  9. Hoia telefon kuuldeulatuses ja selle aku laetuna. Tallinnas ja Harjumaal on kauba kojutoomine juba hinna sees. Kuller helistab enne kauba kojutoomist. Kaugematesse sihtkodadesse kaupa tellides tuleb arvestada täiendava transpordikuluga.
  10. Lepi kokku kauba kättesaamise aeg.
  11. Võta kaup vastu ja tasu kullerile ülejäänud 90% saadetise maksumusest  sularahas.

 


NÄIDIS TOODETE SISESTAMISE KOHTA: